torsdag 21 januari 2010

Nine months

Idag har jag bott i Irland i hela nio månader. Nio!? Vart försvinner tiden egentligen? Detta betyder alltså att jag bara har ynka tre månader kvar innan jag börjar förbereda mig för återkomst till hemlandet. Lite sorgligt är det allt.

Jag har lyckats dra på mig en mindre trevlig förkylning, och sitter och snörvlar och nyser med ett dunkande huvud. Trots det tänker jag inte sitta hemma och försöka bli frisk, för det är alldeles för tråkigt. Jobbar på som vanligt och ikväll ska jag på bio med Sarah och Philippa. Vi tänkte titta på Sherlock Holmes. Mumsiga Jude Law är en av skådespelarna i filmen, så då kan det ju inte bli dåligt?

2 kommentarer:

  1. Tack ska du ha! :D Jonå nog är han väl helt omtyckt, men inte favoriten, de tycker han är för trög, o så då han e ponny naffsar han om han får tråkigt. Men han är alla äldre ryttares favorit, så man får komma tidigt till stallet för att få rida honom! ;) haha

    SvaraRadera
  2. I know what you talk about, but i understand nothing. cinema was great! Are you already in jude laws fan club? i hope so! cause he will be the father for your kids... in your dreams :) see you latest on monday!

    SvaraRadera