tisdag 21 september 2010

Jack-bekymmer

Jag behöver en ny höstjacka. Den jag har nu har en trasig dragkedja och intorkat tuggummi på ena ärmen (äckligt, jag vet) och det börjar snart bli lite för kallt för läderjackan. Och det är bara september ännu, vilket betyder att det är waaay to early för att börja använda vinterjackan!
Jag gick runt i butikerna i köpcentret Entré en stund idag efter skolan (dagens lektion blev btw inställd pga förkyld lärare), men hittade allt annat än en jacka. En höstig, rutig skjorta och en bh + trosor på rea blev det iallafall. I just had to. Efter en timmes jack-letande hittade jag ändå en som jag gillade, för 850 kronor. Det är nästan lite för mycket, så jag har inte bestämt mig än för om jag ska köpa den eller inte. Jackan var från Five Seasons och är nog lite mer åt det vintriga hållet, men den var fin.

1 kommentar:

  1. SV: Hallå igen!
    Det jag gillar mest med Irland är det fina landskapet och människors attityd. De flesta är i allmänhet mycket trevligare än många hemma i Sverige. Man pratar med så många människor här utan att det anses konstigt :)

    SvaraRadera