måndag 17 maj 2010

En blev till tre

Mia och jag satte oss ner vid Strampens uteservering ikväll efter att vi varit på bio. Vi beställde varsin päroncider och njöt av solnedgången och värmen. Sedan kom Verro. Då beställde vi en till. Och när den var slut blev det ytterligare en till. Då kom Emme dit också. Fast då fick det räcka med cider för ikväll, för vi skulle ju bara ta en. Som vanligt.
En mycket trevlig och somrig kväll var det, och trots att det är en måndag så var det rätt mycket och intressant folk där. Das ist sehr gut! (That sentence is for you, Sarah!)

Vi såg på Leap Year på bio, och den filmen utspelar sig i Irland. Gissa vem som fick hemlängtan dit ännu mera nu... suck. En rätt bra film var det också, det var alltså inte bara landskapet de rörde sig i som var fint.

Och så är jag sjukt irriterad på att jag fortfarande bryr mig om vissa människor. Att jag fortfarande blir alldeles nervös vid blotta åsynen av människan. Har jag fortfarande inte kommit över Honom? Jag hatar mig själv litegrann för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar