måndag 31 maj 2010

Take me home to the place where I belong

Från resans start i torsdags till det att vi kom hem inatt har det varit sjukt roligt och underbart nonstop. En alldeles fantastisk helg i oslagbart sällskap, med otroligt god mat och massvis med kramar och mys. Ändå är det inte själva Stockholm jag kommer att sakna mest, utan mina fina vänner jag än en gång blev tvungen att skiljas från.
Fast Mikki kom faktiskt med oss hem och ska stanna några dagar. Hennes mamma kommer bli glad när hon kommer från jobbet idag och hittar sin dotter hemma i huset igen.

Idag är min sista sommarlovsdag, för imorgon börjar jag jobba på Pikkutupa/Lillstugan! Det kommer att bli minst sagt utmanande och intressant att jobba med handikappade barn... men det ska nog gå bra. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar