fredag 13 april 2012

Blåsippor ute i backarna står

Tränat - check!
Nu när jag är pigg och kry igen så jobbar jag vidare på #beach2012. Idag blev det jogg/promenad bort till Östra kyrkogården, där jag sprang upp och ner för trappor och backar några gånger. Tog några bilder för att visa er hur färgglatt och vårigt det är i Malmö nu.




När jag kom hem igen var jag redan ganska svettig, men fortsatte med några hemmaövningar så som plankan, sidoplankan, dips, armhävningar etc. Slutade när armarna var lagom möra. Kan ju inte ha världens träningsvärk när jag imorgon ska till Ljungbyhed och träna med Linn, måste ju orka mig igenom hennes plågsamma övningar på gymmet också ju!? Ser fram emot det träningspasset!

Ikväll måste jag skriva klart en uppgift till journalistikkursen, om jag ska kunna njuta ordentligt av helgen sedan. Motivationen vad gäller plugg är alltså ganska på noll just nu, även om det faktiskt är kurser som intresserar mig... Antar att det är något med våren som gör att jag bara vill skita i skolan och njuta av livet. Men men! Det är bara att bita ihop!

Nu när jag ändrat på bloggens utseende har jag kommit in i nån slags blogg-boom! Känns plötsligt så mycket roligare att skriva och dela med mig av bilder igen! Yaay.

4 kommentarer:

  1. håller med dig om ny bloggmotivation när utseendet ändras :D Haha nä du ska få träna ordentligt imorgon! Bröst och triceps! Om du vill träna på söndag(efter tävling) gör vi det då med :D

    SvaraRadera
  2. Härligt! Ja vi får se hur mycket tid vi har över, om vi hinner dra ett mördarpass till på söndag ;) fast är det fint väder tycker jag vi kan ta ett träningspass i skogen istället?

    SvaraRadera
  3. tack gumman :)

    Duktig du är med träningen och vad kul att bloggen fått nytt utseende, å att du har ny inspiration :)

    stora kramar!

    SvaraRadera