måndag 11 juni 2012

Arbetsdag 2 av 5, vecka 24

Godmorgon gullungar!
Inte lika tidig uppstigning idag, eftersom jag börjar jobba först 13:15. Skönt att sova ut. Har nu käkat frukost: en stor kopp med kaffe, naturell yoghurt med mûsli, två kokta ägg. Mums!

Eftersom fotbolls-EM nu dragit igång, och Sverige spelar mot Ukraina ikväll, kommer jag tvingas lyssna på matchen via sportradion i högtalarna på jobbet. Vare sig jag vill det eller inte. Gubbarna på lagret bestämmer. Nåja, det ska nog gå bra ändå... Jobbar ju "bara" till tio... Och eftersom min arbetsvecka börjar på söndagar i juni, så betyder det att jag nu är inne på dag 2 av 5 innan jag tar helg igen!

Hemma hos Linn i fredags, färdigsminkad! Inte ofta jag orkar med både ögonskugga och eyeliner nuförtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar