fredag 2 april 2010

När katten är borta, dansar råttorna på bordet

Nyduschad, fräsch och insmord med coconut body butter från The Body Shop sitter jag nu och halvkikar på teve. What Katie did next. Mycket intressant att följa med skvallertidningarnas drottning i hennes vardagsliv. Jag överväger att äta lite corn flakes innan jag kryper ner under täcket, bara för att...

Imorgon bitti åker chefen och hans familj iväg på en veckas solsemester i Spanien, vilket betyder att jag ensam har ansvaret för gården. Tio hästar och två hundar. Det betyder också att jag får göra allt i min egen takt, utan att ha någon som granskar mig med kritiska ögon. Trots en aning mera jobb och ansvar, så är det också mera frihet, och denna vecka är mycket efterlängtad! Nu ska jag njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar