torsdag 22 april 2010

Two days left in work

Idag var min sista arbetsdag på egen hand. Imorgon och lördag (som är min sista arbetsdag) jobbar jag tillsammans med Niamh, som tar över efter mig, så nu blir det att lära henne rutinerna.
Idag var också sista gången jag träffade vår mysiga hovslagare Dave, som jag gärna skulle ta med mig hem och ha honom att sko Kessu i fortsättningen. Med ett omtänksamt 'take care of yourself' sa han farväl och körde iväg.

Nu är jag ruskigt hungrig och ska därför sätta in lite cottage pie från Tesco i ugnen och medan det sedan blir klart ska jag ta en dusch, för jag är riktigt äckligt skitig. Och efter detta blogginlägg ska jag stänga av min kära MacBook och ägna resten av kvällen åt att städa, diska, vika kläder och liknande. Inte så kul, men det måste göras! He byri va på slutrakon no!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar