torsdag 1 april 2010

Shut the f*** up

En extremt irriterande fågel håller på och piper och skriker och har sig hela j-vla tiden utanför min lägenhet, och jag har lust att köpa ett hagelgevär och peppra sönder den idioten! På morgonen väcker den mig, på lunchpausen stör den mig och på kvällarna är den allmänt irriterande igen. Vad det är för fågel vet jag inte, för jag har aldrig sett den in action, så att säga. Jag hoppas innerligt att den går och avlider. Gärna en långsam och mycket plågsam död.

Ja och så är det tydligen april nu också. Lyckligtvis verkar det inte vara särskilt populärt med aprilskämt i Irland.

3 kommentarer:

  1. Kan det vara en spefågel?

    SvaraRadera
  2. "Spefågel"? Vad är det för slags fågel?

    SvaraRadera
  3. Med tanke på att det var 1 april. Spefågel = skämtare, filur, spjuver, skojare, skälm, fyr, räv

    SvaraRadera