torsdag 16 juni 2011

Don't try this at home, kids

Efter mitt Sundom-besök (ska visa lite bilder och sånt från det imorgon) fick jag sällskap av Anna här hemma i Gerby. Vi busade med lillkissen och sedan for vi till stallet en runda, för jag skulle prova en sadel på hästen (fast den passade ju såklart inte alls, suck). Det slutade med att jag red litegrann i min egen sadel istället, fast utan hjälm, för jag skulle ju bara känna lite på den... Så, följ inte mitt mycket dåliga exempel; rid ALLTID med hjälm. I love my horse, även om vi just nu inte riktigt vill samma saker. Vi måste bara komma överens om passlig ridstil igen.
Sedan kom vi hem igen och då tittade vi på Finding Neverland, som är en mycket fin film. Jag grät.

OBS! Det går alltid att klicka på bilderna för att förstora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar