onsdag 29 juni 2011

Oh baby, baby

Såhär såg det förresten ut hemma hos min kusin Niklas igår kväll, när vi hälsade på hans lilla familj. Jag och syrran fick se hans förstfödde son, Emil, för första gången, och han var alldeles bedårande charmig och ljuvligt söt! Inte konstigt att han då omringades av fyra kvinnor?
Inte nog med en bebis heller, för vi besökte även min andra kusin Micaela och hennes två underbara döttrar, Moa och Minea, som växer så det knakar. Med andra ord var det en riktigt fin dag fullproppad med jollrande, myspys och kramar.

Innan vi bänkade oss i morföräldrarnas soffa med en skål glass och jordgubbar och tittade på Allsång på Skansen (med vackra Måns som passligt nog invigde säsongen med Skåne-tema), så hann vi även med att uppsöka några sandpottar för några simtag i det varma vattnet. Sedan körde vi hem till Vasa igen.

1 kommentar:

  1. tack! :) hmm.. jag måste ha den här grejen på handen i fem veckor till -.- Men om det inte blir för klumpigt så kan jag nog rida ändå om ett par veckor typ :)

    SvaraRadera