måndag 13 juni 2011

@ Riga Airport

Jag är på väg hem till Vasa nu. Mellanlandade i Riga, och tryckte just i mig en pizza för 16 fucking jävla euro. I det priset ingick även en vattenflaska. Inte lätt när man är döhungrig och sitter fast på en liten skitflygplats... Lyckligtvis har de gratis WiFi, och det tänker jag utnyttja nu medan jag väntar på mitt flyg som avgår om ca 3,5 h.

Det är med blandade känslor jag åker hemåt nu. Jag hade gärna stannat kvar i Skåne över sommaren, eller iallafall lite längre, fast visst ska det bli roligt att träffa alla vänner och familjen och hästen igen... men min älskade Bo-Göran kommer inte att vara där, istället är han utbytt till en ny och lurvig liten boll som fått namnet Amos. Kattungar i all ära, men inte när de är där istället för min egen lilla lurvkisse. Jaja, jag vänjer mig förr eller senare.

Vi ses hemma i Ankdammen om några timmar, mina kära vänner.

1 kommentar:

  1. Jag kan förstå dig, för visst får man ett speciellt förhållande med sina husdjur.. Min första katt dog när jag endast hade haft henne en vecka ungefär. Katten som är min nu är det bästa som finns, jag vill aldrig att hon försvinner. En dag kanske du hittar en katt som kan bli en ny Bo-Göran.

    Välkommen hem till akdammen, kanske vi ses i Sommar. :)

    SvaraRadera