tisdag 21 juni 2011

Drömmen om en BMW

Bild lånad från www.bmw.fi. Jag TROR det är den modellen som är på bild.

Min far har förresten gått och köpt sig en mörkgrå BMW 520, årsmodell -09, vilket med andra ord betyder att det blir med en sådan vi kör den långa vägen ner till Malmö i slutet på sommaren! HURRA!

(För er som inte vet så är BMW ett av mina absoluta favoritmärken vad gäller bilar, men vi har tidigare aldrig ägt en sådan inom familjen. Jag vill också äga en när jag "blir stor", sådetså.)

2 kommentarer:

  1. jag har nästan aldrig kört något annat än BMW, och det är lite ironiskt med tanke på att jag inte ser mig som en person som funderar på olika bilmärken... Det råkar bara ha blivit så, eftersom jag dels körde BMW i bilskolan och dels nästan bara har kört brorsans bil sedan dess, och den råkar också vara en BMW.
    Börjar bli dags att lära sig att köra andra bilar, tror jag.

    SvaraRadera
  2. BMW är trevliga bilar, framförallt utseendemässigt! ;) Varför byta om man trivs med det som är?

    SvaraRadera