fredag 3 juni 2011

Lite snabbt sådär bara

Är ni besvikna över bristen på blogginlägg? Jag är hemskt ledsen isåfall, men det är så det blir när man icke har något internet hemma. Just nu sitter jag i skolan på deras datorer och nätverk, FAST jag har sommarlov och inte behöver se åt denna byggnad om jag inte måste. Så illa är det.
I onsdags hade vi sista tentan och sedan blev det fest i Pildammsparken. Himla trevligt, må jag säga! Och i tisdags skulle jag och Ulrika åka ut till Västra Hamnen för att plugga, men det slutade med att vi tog årets första bad istället, för det var ju så varmt.
Idag har jag också legat vid stranden i några timmar, i brist på andra aktiviteter. Jag kan ju iallafall se till att vara brun och fin innan jag återvänder till Vasa den 13:e, för sen lär jag väl knappast hinna med så mycket solande. Då ska det jobbas och tjänas pengar istället!
Slut på bloggandet för denna gång. Nu ska jag hem, byta om till ridkläder och dra ut till stallet. Finns inte så mycket annat att göra nämligen... Tråkigt med sommarlov. HEJDÅ.

2 kommentarer:

  1. Helt okej att göra annat istället för blogga! Njut sommaren!

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Vasa :)Du kommer väl och hälsar på sen!

    SvaraRadera