tisdag 14 juni 2011

Sista sommarlovsdagen i Vasa

Imorgon bitti börjar jag jobba, 7 till 13 ska jag åter befinna mig i mitt kära S-Market Gerby och betjäna alla glada och mindre glada kunder på båda språken. Spännande!

Så vad har jag gjort idag? På min sista sommarlovsdag och min första dag hemma i Vasa? Jo, jag har lunchat med pappa och syskonen på Dallas Pizza Palazzo, och därefter cyklade jag ut till stallet och gosade och red en runda med min fina gamla pålle. Hela 23 år är han nu, min Geizer, but still going strong!
Senare på kvällen körde jag in till stan och kramades med min underbara Anna och satt i soffan och kollade musikvideon med henne, hennes pojkvän Christian och Fantin. Det var trevligt! Nu ska jag sova, men bjussar först på några mobilbilder från stallet:

Finhästen innan ridtur.

Finhästen efter ridtur. Inte lika glad längre? Nu måste vi lära känna varann igen, efter ännu ett år åtskilda.

Finhästen i mitten med bästa kompisarna Vesku och Pete på sidorna; finska hästar, såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar