söndag 11 september 2011

And so the weekend is over

Helgen tillsammans med sötaste Cecci har varit riktigt trevlig, dessvärre känner jag mig inte mindre sjuk för det. Förkylning på gång igen, känner jag, vilket är sjukt jobbigt.

Aaanyway! På fredag drog vi till Lund på fest hemma hos Sara och Sanna, och efter ett ölspel med massa jobbiga regler (jag hatar spel) började alla nog vara ganska runda under fötterna, men kul var det!
Lördag var en seg dag, men vi drog iväg ner till Västra hamnen och tog en kaffe och fikade lite, innan vi gick till stan och åt biff. Väl hemma igen ägnade vi kvällen åt att se på tre filmer på raken.
Söndag åskade och regnade det på förmiddagen, vilket gav oss en bra ursäkt att sova extra länge och titta på lite webb-tv. På eftermiddagen åt vi tonfisksallad och sen tog Cecci bussen hem till Götet igen. Eftersom det nu var solsken och minst tjugo plusgrader, så bytte jag snabbt till stallkläder och drog iväg på en härlig terrängritt i kvällssolen, som varade i en timme och fyrtiofem minuter, med en pigg och glad Bläddehäst mellan mina ben! Nu ska jag kolla på Idol och sedan krypa ner under täcket. Imorgon är det plugg för hela slanten som gäller.

Tack för ditt besök denna helg, käraste Ceciliavännen min! Jag ska absolut försöka satsa på att komma till Gbg innan hösten är slut.

1 kommentar: