lördag 24 september 2011

Quite Lucky, Nikon D300 och Canon 1000D

Phew, nu är jag hemma i Malmö igen, efter en väldigt rolig och intensiv tävlingsdag i Sösdala. Linn hoppade två klasser på 1,20m; hon blev 2:a i den första och 5:a i den andra, grattis! Självklart har jag även nu massor med fina bilder på ekipaget (och andra ekipage med för den delen), men allt ni får se är en rutten mobilbild:

Bilden föreställer iallafall mig och Lucky som traskar runt på framridningsbanan, medan ryttaren själv går banan inför den andra klassen. Runt nacken hade jag två systemkameror, så jag fick minsann känna mig lite proffessionell där ett tag.

Ska vila upp mig lite i sängen, innan jag sätter igång och kikar igenom dagens bildskörd. Är så trött att jag antagligen hade somnat direkt om jag slutit ögonen.

1 kommentar:

  1. Gud va härlig du är Malin <3
    Jag ska verkligen försöka komma igång lite bättre med bloggandet, och ta med kameran lite mer..! Det är så svårt när man står i ett litet stall och inte har föräldrar i samma stad (dessutom rider jag ju sällan på banan, hehe) men jag ska försöka be någon av damerna i stallet hjälpa mig!
    Filma borde egentligen vara lättare, om jag liksom bara ställer kameran på staketet och rider framför - aja, jag får se vad jag kan göra!
    Gulle dig i alla fall!

    Mitt internet är ju ett skämt nu dessutom! Har ringt upp nästan 100 spänn på telia-support idag - KUL!

    SvaraRadera