torsdag 15 september 2011

La la la la la la long weekend

Två föreläsningar mellan 10 och 15 idag i skolan, en timmes lunch där emellan, och när de flesta andra gått hem stannade jag kvar och diskuterade människor, kulturer och Stockholm tillsammans med Sofia och Matt i nästan en timme! Otroligt trevligt med en diskussion som gick helt på engelska.

Nu är jag hemma och har precis tittat på gårdagens program av 'Halv åtta hos mig' (fantastiskt intressant och roligt matprogram, älskar't) där onsdagens värd plockade hem toppbetyg från alla tre gästerna. Önskar att jag också blev bjuden på så god mat ikväll... men så är icke fallet. Överväger att vispa ihop en smet av pannkaksmixen jag köpte, och steka mig några plättar som jag sedan kan äta med jordgubbssylt och glass. Orkar jag? Ja! Nu är det helg, gott folk! Fyra dagars ledighet väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar