fredag 9 september 2011

Countdown

En kopp kaffe är drucken, mitt långa, slitna hår har tvättats och sängen är nybäddad. Nu återstår bara att dammsuga lägenheten och sedan ska jag bege mig in mot Centralstationen och möta upp Cecci som kommer med ett tåg från Göteborg klockan 14:08! Ser fram emot helgen, men dessvärre börjar jag känna mig lite småsjuk... måste köpa värktabletter, desinficerande munskölj och en flaska vitt vin; det måste väl ändå bota huvudvärken och den onda halsen?

Ikväll bär det troligtvis vidare iväg till Lund, för att festa lite tillsammans med tjejerna jag var ute med förra lördagen (se bild nedan). Om det blir vilt och galet? Ja, troligtvis.

Jag, Amanda, Sara och Sanna hemma hos mig förra helgen, innan vi drog vidare ut på stan och gayklubben Wonk!

3 kommentarer:

  1. Nää int gjord ja, de va no bara på ridplan i galopp å fösökt si om de va nå som han snubbla på men hitta int nå så de va no lite konstit?

    SvaraRadera
  2. Det blir awesome och galet ;) Vi ses ikväll snygging!

    SvaraRadera
  3. Du är bäst, ser fram emot onsdag!

    SvaraRadera