lördag 3 september 2011

Plommon och murgrönor växer på träd, men inte dammsugare

Idag har jag svettat bort min krapula genom att mocka elva skitiga boxar och dressyra lite med Bläddehästen på banan. Innan jag fick skjuts hem från stallet plockade jag med mig några underbart goda plommon från trädet på gården.

När jag kom hem åt jag resterna från gårdagens Flygande Jakob (som för övrigt blev lysande gott), diskade och provade den nya dammsugaren som jag köpte på MediaMarkt igår. Den fungerade alldeles utmärkt. Stilig är den också.

Slutligtvis beundrade jag min vackra murgröna som jag döpt till Ragnar, och undrade tyst hur länge han får överleva. Jag har inte precis de grönaste fingrarna, nämligen... men jag ska försöka hålla Ragnar vid liv!

Nu ska jag duscha, sminka mig och välja outfit för kvällen. Jag får besök av några Lundatjejer och det blir väl till att shotta lite till och dansa halva natten sen! Skoj. Bara jag orkar upp imorgon bitti, för då ska jag till Eslöv och fota hoppehästar.

Tjingeling, hoppas alla får en trevlig lördagskväll! (Lame rubrik, hahaha, jag vet.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar