söndag 25 september 2011

Tågresa x3

Nu har jag bokat tre tågresor runt en tredjedel av Sverige! På lördag morgon nästa helg åker jag från Malmö upp till Göteborg, för att hälsa på Cecci och leka med henne några dagar, innan jag sedan pyser vidare till andra sidan av landet, närmare bestämt till huvudstaden, och hälsar på Anna m.fl. i flera dagar till innan jag tuffar söderut igen. 616 SEK gick kalaset på, vilket ändå är okej, vill jag tycka. Ska bli skönt att komma bort från stan och bara omge mig med massa fina människor ett tag. Det behöver jag.

Jag och Andréa tog oss en liten kvällspromenad i solnedgången idag, för att lufta tankarna lite. Trevligt! Ska försöka hinna med en solnedgångspromenad på stranden och vid Västra Hamnen nån dag i veckan också, och är det bara lika varmt och fint väder som det har varit idag kan en sådan utflykt bli perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar