onsdag 21 september 2011

Couldn't possibly tell you how I mean

Känslan av att inte prestera tillräckligt... att inte duga som jag är... att inte riktigt höra hemma någonstans. Eller vad det nu är känslan försöker säga. Jag vet inte.

Det bara är en sån där kväll ikväll. När det mesta känns fel och otillräckligt.

Men jag är okej. Lovar. Känslan bara dyker upp ibland, utan förvarning, och skrämmer skiten ur mig. Den känslan är antagligen borta redan imorgon bitti när jag vaknar, men kände ändå ett behov av att försöka dämpa trycket genom att ordbajsa lite. Funkade det?

Jag vet inte det heller.

Fan! Det är jobbigt att känna efter ju.

3 kommentarer:

  1. Du duger precis som du är min vän <3

    SvaraRadera
  2. MEN ÄLSKLING! Ring mig när du känner så, då ska du minsann få höra så underbar och härlig du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi får ta tag i detta på fredag <3 LOVE U

    SvaraRadera