torsdag 8 september 2011

Roeckl by Meredith Michaels-Beerbaum

Jag har länge velat ha ett par, och nu lagom till hösten köpte jag mig ett par rediga Roeckl-ridhandskar, med lätt fodring för lite kyligare höstdagar. De blir säkert perfekta till det lite mildare vinterklimatet här nere i Skåne! Kom kom, höstrusk, så jag får börja använda mina nya handskar och då slippa frysa om fingrarna.

PS. Min kära Canon Ixus som hängt med i vått och torrt i tre år nu börjar vara lite halvdöd, efter ett olyckligt fall i golvet förra fredagen. Därav ränderna på fotona. Fast än lever den minsann!

1 kommentar:

  1. sv: orkidéer är skitlätta :D ställ ner dom i bunke med vatten en gång i veckan i ca 30 minuter. Enda som behövs, den ska inte vattnas däremellan. Och så vill den såklart stå på ett ljust ställe :) hihi

    SvaraRadera