tisdag 24 januari 2012

Being alone is the only way to be

Förutom att jag är på otroligt dåligt humör ikväll igen (och ja, det finns en orsak, men nej, det vill jag inte dela med mig av här), så har jag en riktigt bra nyhet: jag kom in på distanskursen i journalistik på Karlstads universitet denna vårtermin! Yes! Det var den kurs jag helst av allt ville gå, och nu får jag göra det ändå, trots att det såg lite dystert ut ett tag. Mycket, mycket glad och lättad över detta besked. Måste bara få ordning på registrering och sånt först... He va he.

5 kommentarer:

  1. Kul! Vad exakt innebär den kursen då?

    SvaraRadera
  2. Jaa! :D Det är nog bara en grundkurs i journalistik, här kan du läsa kursplanen om du är intresserad: http://www.intra.kau.se/dokument/?q=docs/archive/7383 :)

    SvaraRadera
  3. Men grattis vad kul!! Hade jag kunnat hade jag släpat dig till mitt stall denna veckan men med tanke på underlaget, avsaknaden av brodd och ett 2 resp 1 sko på hästarna blev det inte riktigt som jag tänkt.. Haha.

    SvaraRadera
  4. Tack Amanda! :D hehe, det är okej, är verkligen KASST att rida nu ändå, när det är så fruset... blää :(

    SvaraRadera
  5. Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware. Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

    SvaraRadera