torsdag 12 januari 2012

Presidentval, tentor, kurser, jobb & vin

Nu ska ni få er ett litet blogginlägg, och ni ska till och med få en bild eller två! Det ni!

Igår skrev jag en tenta, och idag skrev jag sista tentan. Om det blev bra? Knappast, men nu är förra terminens kurser iallfall klara (bara jag blir godkänd) och jag kan blicka framåt igen! På måndag är det meningen att jag ska börja nya kurser, men problemet är bara att jag inte är helt hundra på exakt vad jag ska läsa ännu, men det löser sig väl på ett eller annat vis. Hoppas jag.

Denna eftermiddag har jag även röstat på min favoritkandidat i presidentvalet 2012, så nu är det bara att rulla tummarna i väntan på resultatet och troligen även en andra röstningsomgång. Senare ikväll blir det lite vin- och ostkväll tillsammans med förra årets klass- och gruppkompisar och några lärare, eftersom vi har valbara kurser hela detta år och alla troligen sprids åt lite olika håll, men först ska jag käka pizza med brudarna!

Dessutom blir det lite jobb imorgon eftermiddag, för jag och Linn har fått äran att servera på en privat examensfest... Extra inkomst uppskattas alltid.

Och nu de utlovade bilderna:

Bästa Anna och jag förfestar på juldagen.

Drog sedan vidare till Fontana och fortsatte fira juldagen där tillsammans med bl.a. Mikki, Verro och Emme. Kul kväll!

1 kommentar:

  1. vet du varifrån klänningen tjejen längst till höger har på sig är ifrån? :) skitsnygg!

    SvaraRadera