onsdag 18 januari 2012

Things to do on a Wednesday

Nyss hemkommen, efter att ha suttit på Espresso House i stan i nästan tre timmar och skvallrat, snackat skit, och funderat på skolan tillsammans med Emma. Mycket trevligt att fördriva ledig tid på det sättet, måste jag säga. Ska snart hoppa på bussen och dra ut till stallet och jobba lite med hästen på ridbanan, för nu är det dags för kroppen och musklerna att få sig en omgång också.

Som det ser ut nu, så kommer jag ha väldigt lite skola hela vårterminen, så då får jag väl hålla mig sysselsatt med motion och trevligt sällskap istället. För som åttonde reserv på en mediakurs lär jag väl knappast ha särskilt stor chans att bli antagen, tyvärr. Kanske får ta mig en långpromenad till Lomma nån dag snart? Och därefter kanske jag går de två milen till Lund? Bara fantasin sätter gränser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar