torsdag 26 januari 2012

En dag på landet med lantlollan Linn


 Idag har jag hängt i Ljungbyhed tillsammans med bästa Linn igen. Vi gick till konditoriet i byn på långfika och snackade skit. Mycket välbehövligt!


Jag åt först en bulle, och fortsatte sedan med Skånes största chokladmaräng. Plus 2,5 koppar kaffe.


Fortsatte eftermiddagen med att bara chilla i soffan och kolla världscupshoppning i repris, och sedan ta en promenad med Nelson till stallet, utrustade med både pinne och morötter.


Linn kokade vatten till sina hästar, som btw har fått flytta till ett nytt stall alldeles i närheten. Där har de det bra.


  Fendi och Lucky är snälla och glada hästar. Alltid. Hihi.


Hälsade även på fåren och lammen i ladugården, och dog gullighetsdöden! MYSDAG!


Sedan vill jag även påpeka att NU JÄVLAR har den där stenen äntligen lossnat från mina axlar. NU kan jag gå vidare och vara den glada och nöjda människan jag brukar vara. Och det är så jävla skönt.

3 kommentarer:

  1. sv: Nå men det finns ju alltid såna människor, jag tar ju inte åt mig. Faktiskt förvånad över att det tagit så länge tills att jag fått en elak kommentar. ;) Men de finns ju tyvärr de som tar år sig, så då blir man förbannad, men när ngt kommer anonymt tycker jag det är svårt att ta åt sig. :)

    Men tack snälla underbara Malin! Du e bra go!

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktig toppdag!

    SvaraRadera
  3. Det var en fin dag vännen, vi ses i veckan igen? Kanske rida en tur på fredag morgon(eller torsdag eftermiddag?) och se the notebook? <3

    SvaraRadera