måndag 5 augusti 2013

Six weeks left

Så var ännu en söndag på ICA-lagret över. Fick några riktigt trevliga ordrar idag, så dagen gick fort... Sedan har jag ju såna trevliga arbetskollegor också som förgyller tillvaron i kylan! You guys rock!
Nu är jag ledig i två dagar, därefter tre dagars kvällsjobb (16:30-23:15) och sedan är jag ledig en hel vecka! Hurraaay! Och vet ni vad? Därefter är det ynkliga åtta arbetsdagar kvar. Åtta! Shit, allt går så fort nu. Endast sex veckor kvar, 42 dagar, tills jag sitter på flyget som ska ta mig till Hong Kong och därefter vidare till Auckland. It's crazy.

Sommaren i Malmö har verkligen inte varit något att klaga på. Är inget att klaga på. Det har varit både varmt och soligt, och jag har hunnit med massa kul grejer, och än är det inte riktigt slut! Imorgon ska jag till stranden med Emma igen, för att bättra på brännan lite till. Fast det lär jag ju hinna göra i vinter med, om än kanske bonnabränna då. Men iiih! Är det inte helt sjukt?! Jag kommer att åka från sommar till sommar! Det var ju precis vad jag önskade mig i förra vintern när vi hade det så härligt i Dubai. Och nu blir det så. Åh. SÅ. JÄKLA. TAGGAD.

Älskade gamla häst, Kessu, och Jolanda. Juni 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar