torsdag 12 februari 2009

All that glitter's fake

Något av det godaste som finns måste vara sallad med fetaost. Åt just en oljig variant med soltorkade tomatbitar i, vilket utan tvekan kommer att inhandlas fler gånger. Mumsigt värre!

For hem-hem en sväng efter jobbet, för att snacka lite skit med syrran. Mamma, som varit till Helsingfors på möte igår, hade köpt en skitsnygg svart klänning från Gina Tricot till mig! Tack snälla! Den hade bara kostat 2,90€... rea-tider in my heart. Det var en sån modell och ett sånt tyg som jag själv aldrig skulle ha kommit på tanken att prova, men när jag nu gjorde det så var den hur läcker som helst.
På bilden nedan ser ni min loppis-tröja! Den är mysig och jag gillar den. Kommer säkert att bli välanvänd på lite svalare sommardagar.

1 kommentar:

  1. Me like the picture!!!! :) å ja vet tröjjan va ny men SUPERSNYGGA shorts!!!!!

    SvaraRadera