onsdag 11 februari 2009

Gott med sol och snö

Tog mitt förnuft till fånga och körde iväg till stallet iallafall. Ringde till Rosanna och bad om sällskap, vilket jag fick. Tog hästen och ponnyn i koppel och promenerade iväg mot isen och Strömsö. Gick ut på isen från strandkanten en litenliten bit och njöt av solen som värmde skönt. Underbart var det. Busade runt utanför inspelningarna i Strömsö-huset i nästan två timmar! Det var inte bara djuren som fick motion, vill jag lova.

Ett tag blev jag barn på nytt och åt lite av snön på isen. Det smakade ganska gott.

3 kommentarer:

  1. åh så mycket snö man har mumsat upp i sin barndom ;)
    Får hoppas man höll sig borta från gulsnön!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt de ser ut på bilden, hästar o blå himmel. Jag vill också!

    SvaraRadera
  3. Meri, så är det! Vem vet va man som liten unge har stoppat i sig...

    Jenny, jaa det VAR härligt också :)

    SvaraRadera