onsdag 11 februari 2009

We don't need anything

Sia och jag åt lunchbuffét vid Chili&Lime idag och det var ruskigt gott och vi blev äckligt mätta. Efter det traskade jag runt på stan lite och provade bl.a. huvtröjor från Peak, supersnygga men också superdyra, tyvärr. Skulle jag äga lite mera pengar och inte snart få åka till shoppingstaden Stockholm så skulle jag nog ha köpt en.
Kom inte hem helt tomhänt ändå. Köpte en jacka att ha i stallet, en ny mascara, en vändagspresent och en tröja från Röda Korsets förnyade loppis! (Har inte bestämt mig för vad jag ska tycka om deras nya system ännu.)

Jag är väldigt irriterad på min dumma katt just nu. När ska han lära sig att inte gå och gräva i roskisen?! Blir ju tvungen att köpa babylås snart, så han inte får upp dörren. Kattjävel.

Nu har min kära vän Sofia skaffat sig en blogg också, kolla in den!

2 kommentarer:

  1. de gör våra katter oxå, gräver i roskisen altså. så vi ha köpt sånde små haklås som vi ha skruva fast vi i roskisdörren. :D heh..
    funkar hur bra som helst. :)

    SvaraRadera