lördag 21 februari 2009

Missing and longing

Ursäkta, nu har jag slarvat lite med uppdateringen. Ni har ändå inte missat någon jättespännande del i mitt liv, för det händer inte särskilt mycket.

Nu är jag iallafall hemhemma, i mitt älskade Gerby i mina föräldrars hus. Alla förutom syrran är bortresta (till Barcelona... jag vill också), så jag passar på att hänga här nu istället! Lugn och ro och mat i kylskåpet. Yes!
En annan ganska betydande orsak, eller ja okej; orsaken, till varför jag sökt mig hemhemåt är för att min toalett hemma i Brändö inte fungerar som den ska... Det går inte att spola. Inte så kul! Skjuter undan problemet några dagar och bor alltså hemhemma istället.

Det blir en lugn kväll idag. Sia kommer hit och så ska vi titta på film. Ingen av oss som är riktigt på gång för krogen, så det är väl bäst såhär. Dessutom ska jag köra syrrans två belgiska utbyteskompisar till stan på söndagsmorgonen, för nu ska de åka hem till sitt eget land igen.

Jag saknar det mesta idag. Det är bara en känsla jag har, men den stör. Jag vill inte sakna. Jag ska inte sakna. Längta däremot, det gör jag. Till Stockholm och till Irland och till er. Snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar