torsdag 12 februari 2009

Att göra

Att det ska vara så svårt att gå till sängs... Istället för att sova sitter jag och läser bloggar och funderar och planerar min framtid i Irland, medan Bo-Göran slickar och biter på mina fingrar. Konstig katt. Försökte beställa flygresan dit, men det blev något fel i betalningen, så jag gör ett nytt försök imorgon.
Det är en hel del grejer som bör fixas innan min avresa:
- Fodervärd ska hittas åt hästen
- Andra skedet på körkortet
- Min bil ska säljas
- En plats att dumpa alla möbler och saker ska hittas
- Ett snack med bl.a. FPA kan också sitta på sin plats
...och säkerligen en hel del andra små detaljer som jag glömt bort nu.
Ändå så längtar jag något enormt mycket. Det ska bli så otroligt spännande att flytta till ett så vackert land, som alla pratar så gott om. Irland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar