onsdag 4 februari 2009

Stockholmsresa bokad

Nu har jag och Mia varit duktiga och bokat båt och flyg till och från Stockholm för oss två och Daniela! Första helgen i årets tredje månad (6-9.3) beger vi oss alltså iväg till Svenneland för att äntligen hälsa på våra efterlängtade vänner. Jag längtar något enormt mycket just nu. Vi kommer att ha så sjukt jävla roligt, det är jag övertygad om!

Lite uppdatering gällande mina övriga utlandsplaner; Kalifornien-grejen är jag nu övertygad om att är så falskt som det bara kan bli, men Irland däremot framskrider hittills allt enligt mina önskemål och förhoppningar! Om allt fortsätter i samma positiva stil så kommer jag från och med slutet av April att bo i Wicklow för ett år framåt och jobba främst med hästar. Jag vill verkligen detta! Håll tummarna för mig!

1 kommentar: