tisdag 24 februari 2009

Fastlagstisdag

Jag har faktiskt ätit en fastlagsbulle idag. Med sylt i, för mandelmassa är något av det värsta jag vet. Nu ikväll ska jag och Sofie ut och titta på och prata med alla fulla och glada människor på Fontana, vilket troligtvis blir roligt (även fast jag själv tänker vara nykter).
Ska bege mig hemåt till Brändö nu för att duscha, byta om och fixa mig. Hoppas på att toaletten fungerar som vanligt igen också, för när jag ringde om saken så lovade de att skicka ut någon som skulle ordna det.

Nu börjar klockan bli mycket... Hoppas att ni alla har vräkt i er så mycket grädde idag att ni fått ont i magen!

2 kommentarer:

  1. Haha överallt är de folk som vägrar mandelmassa i sin bulle. På mitt jobb verkar de vara tvärto, de finns ett fat med bullar från igår som innehåller sylt som ingen vill ha ;D

    SvaraRadera
  2. De ska va mandelmassa! nog för att sylt är gott också! men det hör ju till att vara mandelmassa :D

    SvaraRadera