torsdag 28 oktober 2010

Challenge accepted

Jag lever på morgonens trevliga ridtur. På eftermiddagen hade jag lektion i skolan i två timmar, och så fick jag ont i magen som en start på röda veckan, så det var mindre trevligt. Samtidigt som jag nu kollar på Bones på teve, sitter jag också och redigerar ett par bilder från idag, så nu tänkte jag vara snäll och visa några dagsfärska foton.

Nedan ser ni en av de två underbart söta kattungarna som fanns vid stallet i Tygelsjö. Jag vill ta hem den.

Igår, efter en diskussion om klädskillnader i olika kulturer, utmanade jag min klasskompis Fahmida att ta på sig en av hennes sarin, och det gjorde hon. Såhär går man alltså klädd vid lite finare tillfällen, om man bor i Bangladesh, och såhär kom hon klädd till skolan idag! Jag gav henne en liten applåd.

Det var allt för idag! Nu ska jag ägna all min uppmärksamhet åt teven. Go'natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar