fredag 1 oktober 2010

Sthlm: day two

Nu ska jag kleta på lite mascara, och sedan ska jag försöka hitta till bussen och åka in till centrum. Jag ska på lunch-dejt med Andréa först, och sedan ska jag träffa min gamla, goda vän Alexander. Senare ikväll blir det umgänge med mina andra goda vänner som jag också umgicks med igår. Vänner, vänner, vänner! Kan det bli mycket bättre än så?

Geir Rönning gick vidare i gårdagens Idol-kval. Jag är så sjukt irriterad. De borde verkligen se över sina regler, för detta känns bara inte rätt! Och nej, jag dissar inte "äldre" människors deltagande i programmet i sig, men det är skillnad på en 47-åring med en karriär bakom sig som proffsmusiker, och en 47-åring som kommer från "ingenstans".

Planer om att åka till Berlin över nyår dök upp igår också. Det är en alldeles underbar idé, och jag vill verkligen! I really see no reasons at all why I shouldn't go.

1 kommentar:

  1. Jag håller nog med dig lite grann angående Geir. Han är ingen dålig artist men jag uppfattar Idol som programmet för nykomlingar. Geir är ändå rätt garvad i branchen.

    SvaraRadera