torsdag 21 oktober 2010

Guess who

När jag egentligen borde sova, sitter jag istället uppe och ägnar mig åt hemskheter såsom denna bild. Nu ska ni få den stora äran att gissa vem kroppen tillhör! So, who do you think owns this gorgeous body?

And the correct answer iiiiis... Yes, it is myself on the photo! Jag förstår ärligt talat inte hur det kunde bli så. Lite för mycket grillmat, lite för tajta shorts, lite för stor tröja? Något av de alternativen hoppas jag stenhårt på. För jag ser ju verkligen inte ut såhär på riktigt. Eller?

Anna tog bilden en fin kväll i somras, och jag vill lova att den gav oss ont i magen av allt skratt. Efter mycket om och men delar jag nu med mig av bilden och hoppas att ni också får er ett gott skratt. Man ska väl bjuda lite på sig själv ibland...

9 kommentarer:

  1. uuuh hot mama :DD Nej , du ser inte ut sådär påriktit .. ;) pusss

    SvaraRadera
  2. Hahaha du är ju underbar! X) Nu måste jag nästan bjuda på en av de där "tjockis-bilderna" som jag har från ett par år sedan på mig själv, som respons.

    Och nej från vad jag ser så ser du VERKLIGEN inte ut sådär in person, detta måste vara ett fall av att kameran lägger på X antal extra-kilon. ;)

    SvaraRadera
  3. Hahahaahaha, äntligen tjockisbilden på dej ;) Nu är det inte bara jag som måste skämmas för min tjockisbild ;) Du e så söt malin <3

    SvaraRadera
  4. SV: Jo, det är ens hjärna som väljer vilket håll hon snurrar :) testa och få henne själv att ändra håll!

    SvaraRadera
  5. Hahaha men ofta :O Nej du ser inte ut så xD Tror du photoshoppat, mohaha!

    Och jag är likadan, måste verkligen ha någpt att göra, annars ligger jag i soffan och slöar bort dagen :O Galet! Därför jag älskar mitt jobb ;D

    SvaraRadera
  6. :D nope, bilden är äkta! tahen med Annas mobilkamera dock :D
    jaa, jag förstår dig. mycket mycket roligare o få va igång. :)

    SvaraRadera
  7. hahaha alltså den e så fuul! (inget illa menat för nej, du ser inte ut sådär) :D

    SvaraRadera