fredag 15 oktober 2010

A girl can dream, right?

Jag vet att jag inte borde, men min längtan och saknad efter hästar och ridning får mig att kolla på annonser gällande sökande av medryttare, samt hästar som är till salu. Detta sto fick mig att dra efter andan en extra gång - så fruktansvärt vacker! Hursomhelst, jag vet att jag redan har en jättefin häst, men han är inte här och han börjar bli till åren och jag vill ha en ny utmaning. Det lockar lite att ta mig an en unghäst, fast jag vet att det nog är en dum idé. Och nu säger jag inte att jag ska köpa en ny häst nu på direkten, men nångång. Ridningen vill jag aldrig ge upp, det är en sak som är säker.

4 kommentarer:

  1. I dont even get a bit of what u mean but you can dream abaout everything you like :D

    SvaraRadera
  2. Hehe :D it was about me missing horses and dreaming of buying a new one in a few years time when my life is settled :D

    SvaraRadera
  3. Dog lite när jag såg dendär annonsen, riktig fin juu!
    Förstr att du saknar hästarna, hade aldrig klarat mig utan dem !

    SvaraRadera
  4. Eller hur? Man dog lite vid åsynen av skönheten :)

    SvaraRadera