torsdag 24 februari 2011

Here's proof for you

Så, här har ni bevis, Emma och Ulrika. Jag sitter fortfarande kvar i biblioteket en timme efter att ni dissat mig och åkt hem! Inget fusk här inte!

(För er som undrar vad 17 jag menar med detta, så kan jag berätta att jag nu slipper betala en tia för godiset de lämnade kvar åt mig för att stilla sitt dåliga samvete. Det var liksom vår deal.)

Dessutom har jag faktiskt gjort någon nytta också, och inte bara Facebookat. Jag har hittat flera bra sidor och pdf-dokument jag förhoppningsvis kan använda i uppsatssyfte, så nu gäller det bara för mig att skumma igenom och hitta några bra punkter och poänger som dessa människor hävt ur sig. Ämnet är "School uniforms should be compulsory in Swedish schools." Deadline på torsdag nästa vecka. Det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar