torsdag 17 februari 2011

Idag har vi storstädat

Vi hade föreläsning i skolan på förmiddagen, och efter det kändes det inte lockande att gå hem, så Ulrika bjöd hem mig till sin lägenhet för att käka lite lunch. Det borde hon inte ha gjort! Så fort jag klev in genom dörren till hennes studentlya började det klia i mina pedantiska städ-fingrar (och det är inte särskilt ofta det händer, bör kanske tilläggas) och efter att ha ätit upp min medhavda sushi, som jag köpt på Värnhem, så satte jag igång. Stackars lilla svenska flicka vågade inget annat än att lyda och försökte plocka upp och putsa efter bästa förmåga, ty hon fruktar oss våldsamt arga finländare. Hihi.

Jag måste säga att vi båda var riktigt duktiga idag, och såhär fint blev det! (Klicka på länken så får ni se.)

Stal bilden nedan av Ulrika, hoppas det är okej, och hoppas att du förlåter mig en vacker dag. Jag hade iallafall roligt, om nu det är till någon tröst...

4 kommentarer:

  1. Hoppas det sitter i när du kommer hem:)

    SvaraRadera
  2. Nu ska du int hoppas för mycket. Dessutom, där hemma e de ju rent!

    SvaraRadera
  3. Jag hade också väldigt roligt Malin, trots allt ;)

    SvaraRadera
  4. Du får gärna komma hit och städa :D heheh. tråkiga är dock att det blir skitigt på 1 dag igen när man ha hund och jobbar i stall xD

    SvaraRadera