söndag 27 mars 2011

Run as fast as you can

Ännu en otroligt underbar dag i solen har det varit. Åkte som sagt ut till stallet och red ut med Ylva, efter att vi först mockat och fixat i stallet. Sadlade Bläddeprinsen och Ricardo och traskade iväg mot de omtalade ridvägarna vid Almåsa, och wow, vilka ridvägar! Jag fick släppa iväg den gamle galoppören på gräsvägarna och bara låta honom springa tills han tröttnade, och efter det var han så fin och mjuk och avslappnad så det är otroligt. Nöjd häst och lika nöjd ryttare!

Tryckte i mig några sushibitar (rester från igår) och ska nu dricka en kopp té, innan jag tar mig en dusch och sedan sätter mig ner och funderar på uppsatsen. Imorgon vill jag helst inte sitta med den nämligen, för då planerar jag och Ulrika att ta en promenad i solen, som förhoppningsvis fortfarande skiner över Skåne då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar