lördag 26 mars 2011

What a wonderful world

Vilken underbar dag! Har varit ute i solskenet i några timmar nu, och jag tror nästan att mina fräknar börjar vakna upp ur vintervilan. Jag fotade Veronika nere vid hamnen och jag tror jag fick till några riktigt fina bilder på henne. Sedan knäppte hon några coola hopp-bilder på mig också... Vill ni se? Använde systemkameran för en gångs skull, jippii.

Innan vi cyklade hem till Kirseberg igen så tog vi en kaffe på Espresso House, med solen i ögonen och utsikt över Öresundsbron, och gick via Ica Maxi och köpte ingredienser till sushi. Det blir myskväll hos oss idag! Om jag inte snorade så mycket hade jag gärna gått ut och festat också, men nä, det får va' till nån annan helg.

Veronika efter fotoshooten, bild tagen med min Ixus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar