måndag 14 mars 2011

Way too much to do

Måndag. Och idag är det en sån där jobbig måndag, då jag har alldeles för mycket att göra för att min kropp och själ ska hinna med!
Först ska jag ut till stallet; mocka och rida, därefter ska jag skynda mig vidare till biblioteket och möta upp grabbarna i min grupp som jag ska göra en muntlig presentation med, samt möta upp Ulrika och dela ut frågeformulär som vi sedan behöver för att skriva vår uppsats. När skolarbetet är klart för dagen så blir det körövning och fika, så då ska jag sjunga och mysa resten av kvällen innan jag äntligen kan bege mig hemåt igen för att slappna av. Pust, suck och stön.

Hoppas ni andra får en riktigt bra måndag iallafall!

4 kommentarer:

  1. Låter helt klart som fullt program, hoppas du orkar hela dagen! Se till att äta ordentligt =)

    SV: Vad kul att du varit sommarfotograf för Vasabladet! =) Det är verkligen en härlig känsla att se sina saker i tryck! Så pluggar du media/fotografi eller hur kom du dej till Vasabladet? =)

    SvaraRadera
  2. malin, fick du vbl-jobb i sommar? har mena fråga dig forever nu. ps. vi söker en fotograf också, för heltid ;). (märks int alls att jag vill ha dig i huset). :).

    SvaraRadera
  3. Vad valde ni för ämne att hålla presentation om? :)

    SvaraRadera
  4. Lina, tack, will do!

    Andréa, du fick svar på din egen blogg ;)

    Petra, yes, avsluta just gruppmöte, så nu ha vi valt och det blev till att ta reda på hur olika färger påverkar människors humör och så! kan no bli bra dehär.

    SvaraRadera