torsdag 1 januari 2009

010109

Första dagen på nya året har jag slösat bort på en mindre skön dunderkrapula, men jag tror det var värt det. Vilket nyårsfirande det blev! Underbar fiilis ute i skogen; mysig stuga, trevligt sällskap, bra musik och massa alkohol. Minnet är det lite sämre med, men enligt de andra så har jag inte gort något pinsamt. Yes! En krapuladag utan morkkis!
Somnade på golvet uppe på sovloftet runt fyratiden, tror jag. Vaknade upp i en väldigt stökig och smutsig stuga, så efter att ha avverkat spyor, vindruvor och Juissi blev det till att börja städa. Klockan hann bli 18:00 innan jag vågade sätta mig bakom ratten och köra hem till Vasa igen. Kom fram till, med tjejerna i bilen, att 2008 har varit ett fantastiskt och lärorikt år då det hänt massor av bra och mindre bra saker. Vi satsar på att göra 2009 minst lika bra.
Så, tusen tack till alla ni som befann er i Villa Björnide för en underbar start på det nya året!

PS. Tomaten serverar utsökta bacon-äggburgare. Helt klart värt sina 9€. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar