onsdag 21 januari 2009

What am I leaving

I dreamed I was missing
You were so scared
But no one would listen
Cause no one else cared

After my dreaming
I woke with this fear
What am I leaving
When I'm done here
So if you're asking me
I want you to know

When my time comes
Forget the wrong that I've done
Help me leave behind some
Reasons to be missed

And don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory


Lite lyrics ur Linkin Park's låt "Leave out all the rest". Ja, även jag har drabbats av den för psyket mycket förödande Twilight-febern. Nu vill jag ha en vampyr. Eller en engelsman.

3 kommentarer:

  1. Neeej inte du också malin ;D
    Håller på och få nå fel av min syster, hon e helt jävla BESATT av twilight...har sitt filmen minst 8 ggr nu å läst snart alla böcker..å pratar ENDAST om twilight! Gaaaah ja blir galen! :D

    SvaraRadera
  2. haha, nå riiiktit så brutalt fascinerad e ja kanske int ändå :D

    SvaraRadera
  3. Twilight är en film jag inte kommer att anstränga mig det minsta för att få se. Läste boken för ett år sedan efter att alla bokbloggar höjt den till skyarna, men den var så dålig att jag blev arg. Bläh. Torftigt språk, och extremt stereotypa huvudpersoner. Sedan fattar jag inte personligen vad det är som är så tilldragande med en kille som är perfekt och dessutom alldeles kall när man rör vid honom. Hu! (Men det kan ju bara vara jag också, brukar inte dela andra kvinnors smak vad gäller män på film. Senaste Bond-versionen är t.ex. enbart frånstötande, och egentligen gillade jag inte utseendet på de tidigare heller.)

    SvaraRadera