söndag 18 januari 2009

Irriterad

Vilken galet jobbig söndag detta har varit. Den började bra; krapulapizza med Sara, Sofia och Verro och därefter lite GH-chill hos Sara en stund. Sedan blev det bara sämre och sämre. Det är sällan jag frivilligt skulle ha lust att såra en människa, men just idag var det något som lockade hemskt mycket och som troligtvis skulle ha känts rätt bra. Gjorde det dock inte, eftersom jag är för snäll och tydligen villig att än en gång se mellan fingrarna.
Söndagen avslutades med en ärlig diss, som ändå bara fick mig att fundera ännu mer och producera ännu mera frågor, som jag vet att jag inte kommer att ställa och således få något svar på.
Inte nog med det; jag är avundsjuk på Mikki och Cila som nu flyttat till Stockholm, medan jag själv känner mig löjligt bunden till denna stad. Jag vill bort härifrån jag med, nu mer än någonsin förut! Jag med vill se nya platser, lära känna nya människor och upptäcka nya saker. Mest av allt vill jag lära mig mer om mig själv, för nu känns det som om jag inte vet något om hur jag tänker och vad jag vill.

Ser fram emot lunch med Sara imorgon efter jobbet. Jag behöver få tänka på annat och känna mig som en normalt fungerande individ...

2 kommentarer:

  1. ger tröst kramar!! du kan inte tänka dig ge keze på foder till ngn ett halv år - 1 år medans du utforskar världen? kissen kan säkert din familj ta hand om :)

    kram Annu

    SvaraRadera
  2. Tack! Jo, de e nog de alternative som gäller me Kees - han ska på foder. Måtte jag bara hitta rätt person...

    SvaraRadera