fredag 2 januari 2009

Resfeber

Nu började jag planera in en resa i mars, i brist på andra aktiviteter. Står mellan Stockholm och England, och jag vill till båda nästan lika mycket. Att åka sista helgen i mars till Stockholm skulle kosta 131€, och att åka sista hela veckan i mars (8 dagar) till England skulle kosta ca 69€. Det senare lockar mer, men skulle i slutändan kosta bra mycket mera också, eftersom jag då blir tvungen att stå för logi, mat och färdmedel i mycket större utsträckning. Så nu är frågan då; har jag råd att åka? Jag vill verkligen.
Till Stockholm vill jag för att få träffa Anna och jag tror att det skulle kunna bli en fantastisk helg. Lika mycket vill jag till England (med dig, Sia?) för att återse det land som fångat en stor del av mitt hjärta. Jag vill se Skottland. Jag vill prata och höra engelska. Jag vill känna och uppleva den brittiska kulturen. Jag vill verkligen oerhört mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar