söndag 4 januari 2009

Jag vet inte

Nyss hemkommen från ett besök Fontana tillsammans med Evelina och hennes syster. Sällan det är så dött där en lördag som det var idag. Helt okej ändå, trots de relativt folktomma utrymmena. Fick höra lite äkta brittisk engelska (tack Cassandra + pojkvän!), vilket definitivt gjorde min kväll och fick mig att längta tillbaka till landet ännu mer. Note to myself; Cas erbjöd sovplats i London, kom ihåg att kontakta henne innan resa! Träffade inte så speciellt mycket känt folk, men det var trevligt ändå.
Och... En vän till honom tyckte att han är rätt knepig i sådana här situationer. Vad jag ska säga eller tycka om det vet jag inte. Han påminde mig dock om vad jag vill. Ska det vara tvunget att komma ifrån en utomstående för att jag ska förstå det?! Näe, jag vet faktiskt inte alls vad jag ska ta mig till. Borde jag göra något alls? Kanske, kanske inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar