fredag 9 januari 2009

Katastrof

Disaster Movie - vilken totalt uruslig och katastrofalt tråkig film. Men så hade jag väl inte några särskilt höga förhoppningar heller. Mitt tips till er; se den inte. Jag slösade bort min kväll med att se filmen, och nu när jag vill sysselsätta hjärnan med att teckna, så kan jag för allt i världen inte hitta ett endaste blankt A4. Ack, vilken misslyckad afton.

Jag och lillebror ska köra upp till Pedersöre/Jakobstad imorgon, för att hälsa på släkten och njuta av en stillsam helg. Har planer på att brumma vidare till morföräldrarnas villa i Lepplax och undersöka möjligheten att eventuellt återfå min tidigare bristande motivation till fotografering. Lördagskvällen tänker jag sitta hemma hos mommo och moffa och titta på något allmänbildande teveprogram som t.ex. Bingolotto. Med lite tur kanske mina söndersupna hjärnceller vaknar till liv igen! Misstänker dock att jag lär få nog på lillebror och hans snack redan efter bilturen dit. Give me patience.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar